DANE TECHNICZNE Griso
|
SILNIK |
|
Typ |
90° V 2, 4 suwowy |
System chłodzenia |
Chłodzenie powietrzno-olejowe |
Pojemność |
1,064 cc |
Średnica i skok |
92 x 80 mm |
Stopień sprężania |
9.8 : 1 |
Rozrząd |
2 zaworowe głowice, zawory poruszane popychaczami z lekkich
stopów |
Maksymalna moc |
64.8 kW przy 7,600 rpm (88.1 HP) |
Maksymalny moment obrotowy |
89 Nm przy 6,400 rpm |
Paliwowy system zasilania |
Wtrysk elektroniczny Weber-Marelli |
Rozrusznik |
Elektryczny |
Zapłon |
Elektroniczny, cyfrowy, podwójne świece |
System wydechowy |
stal nierdzewna, dwa w jeden. trójdrożny, katalityczny z
sondą Lambda,
homologacja EURO3 |
SKRZYNIA BIEGÓW |
|
Ilość przełożeń |
6 biegów |
Smarowanie |
rozpryskowe |
Przekładnia wstępna |
koła o zębach skośnych, stopień przełożenia 24/35 = 1:1,458 |
Przekładnia główna |
wałek reakcyjny, podwójne przeguby uniwersalne z pływającym
kołem stożkowym (CARC) |
Sprzęgło |
Suche |
PODWOZIE | |
Rama |
Rozbieralna podwójna kołyskowa rama rurowa z wysoko wytrzymałej
stali |
Rozstaw osi |
1,554 mm |
Rzut prostopadły główki ramy |
108 mm |
Zawieszenie przednie |
43mm widelec up-side down w pełni regulowane |
Zawieszenie tylne |
jednoramienne, z progresywnym drążkiem reakcyjnym, w pełni
regulowane |
Skok tylnego zawieszenia |
110 mm |
Hamulec przedni |
podwójne tarcze pływające ze stali nierdzewnej Ø 320 mm,
zacisk 4 tłoczkowy= |
Hamulec tylny |
pojedyncza tarcza Ø 282 mm, zacisk 2 tłoczkowy |
Felgi |
trójszprychowe z lekkiego stopu, odlew grawitacyjny |
Obręcz przednia |
3.50" x 17" |
Obręcz tylna |
3.50" x 17" |
Opona przednia |
120/70 ZR17" |
Opona tylna |
180/55 ZR17" |
UKŁAD ELEKTRYCZNY | |
Napięcie |
12 V |
Akumulator |
12 V - 18 Ah |
Alternator |
12 V - 540 W |
WYMIARY | |
Długość |
2,260 mm |
Szerokość |
880 mm |
Wyskokość |
1,070 mm |
Wysokość siodła |
800 mm |
Prześwit silnik/jezdnia |
185 mm |
Wysokość podnóżków kierowcy |
375 mm |
Waga bez płynów |
227 kg |
Pojemność zbiornika paliwa |
17.2 litra |
Rezerwa paliwa |
3.4 litrów |
Maksymalna prędkość |
200 km/h |