Custom to "niegrzeczna" siostra wersji Touring i jest całkowitym jej przeciwieństwem pod względem temperamentu i stylu. Zachwyca właściciela unikalnym charakterem oraz bezkompromisową prostotą konstrukcji: dwa koła, silnik, siodło i kierownica. Elementy te wykonane są z dbałością o formę i funkcjonalność, w połączeniu z typowo włoską estetyką i precyzją wykonania godną najlepszych motocykli wyprodukowanych we Włoszech. Można to zauważyć w szczegółach, takich jak dwumiejscowe siodło z tłoczonym logo orła, oryginalne tylne amortyzatory z tłumieniem gazowym. Aby zwiększyć siłę wyrazu projektu jest on również minimalistyczny w zakresie kolorystyki opartej na palecie kolorów : Grigio Mercurio i Nero Basalto oraz niektórych akcentów, takich jak czarne, lakierowane koła z czerwonym logo Moto Guzzi i czarne lusterka. Podróżując otoczony brzmieniem silnika o pojemności 1380 cm3, dysponując 120 Nm przy 2750 obr/min, starając się słuchać uderzeń 104 mm tłoków potężnego 90 ° V- Twin wykonanego w Mandello del Lario, poczujesz się wyjątkowo. Zamierzony, minimalistyczny wygląd konstrukcji dodatkowo skrywa obecność technologii niedostępnych w innych motocyklach produkowany przez konkurentów. California Custom, podobnie jak jej siostrzana wersja Touring, może być wyposażona w tempomat, posiada kontrolę trakcji MGCT, którą można ustawić na trzech poziomach interwencji. Dzięki systemowi RidebyWire, możliwe jest również wyjątkowo precyzyjne sterowanie pracą silnika zgodnie z wybraną mapą zapłonu : Turismo, Veloce i Pioggia.
DANE
TECHNICZNE
|
SILNIK |
|
Typ |
90°, V twin, 4 suwowy, 4-zaworowy, RidebyWire - precyzyjne sterowanie pracą silnika zgodnie z wybraną mapą zapłonu |
Pojemność |
1 380 cc |
Średnica i skok |
104 x 81.2 mm |
Maksymalna moc |
71 kW (96 KM) przy 6,500 obr/min
|
Maksymalny moment obrotowy |
120 Nm (12.3 kgm) przy 2,750 obr/min |
Rozrusznik |
Elektryczny |
SKRZYNIA BIEGÓW |
|
Ilość przełożeń |
6 biegów |
PODWOZIE |
|
Zawieszenie przednie |
widelec teleskopowy UDS, O 46 mm
|
Zawieszenie tylne |
tylny amortyzator
z regulacją dobicia i wstępnego obciążenia (hydrauliczny) |
Hamulec przedni |
podwójne tarcze pływające ze stali
nierdzewnej Ø
320 mm, zacisk 4 tłoczkowy Brembo, standardowy ABS |
Hamulec tylny |
pojedyncza tarcza Ø 282 mm, zacisk 2 tłoczkowy Brembo
pływający, standardowy ABS
|
Obręcz przednia |
3.50 x 18 |
Obręcz tylna |
6.00 x 16 |
Opona przednia |
130/70 R 18 |
Opona tylna |
200/60 R 16 |
WYMIARY |
|
Wysokość siodła |
740 mm (720 mm opt.) |
Waga bez płynów |
318 kg |
Pojemność zbiornika paliwa |
20,5 litra |