strona główna | Moto Guzzi Club Poland | email
 NOWOŚCI
MODELE
AKCESORIA
UBRANIA
CENNIK
UŻYWANE
DEALERZY
HISTORIA
GALERIA
KONTAKT 


          MODELE / TOURING
 

California Aquila Nera

DANE TECHNICZNE
GALERIA 
  
 
Moto Guzzi California jest niewątpliwie najsłynniejszym custom'em Moto Guzzi, a także jednym z najbardziej znanych i lubianych motocykli na świecie. Stworzona w roku 1970 na rynek amerykański, zapewniła sobie markę na wszystkich pięciu kontynentach, zdobywając powszechne uznanie dla swojego wyglądu i nienagannej prezencji na drodze.

Kolor the Black Eagle to Coal Matt Black, który nadaje zbiornikowi, panelom bocznym, błotnikom i blokowi silnika wyrafinowany i elegancki wygląd. Matowe wykończenie, podkreśla kontrast elementów metalowych, takich jak aluminium i chrom, który zastosowany został do kół, układu wydechowego i panelu sterowania. Klasyczny styl California Black Eagle został dodakowo podkreślony wraz z powrotem historycznego logo Moto Guzzi, z dużym, złotym orłem, rozkładającym majestatycznie skrzydła wokół nazwy Moto Guzzi.

Ze względu na uproszczoną specyfikację, Moto Guzzi California Black Eagle to motocykl bardziej agresywny i w efekcie bardziej zwinny i szybszy w reakcji, trafiając w gusta tych, którzy lubią bardziej porywający styl jazdy.





  


DANE TECHNICZNE California Aquila Nera

SILNIK  
Typ 90° V 2, 4 suwowy
System chłodzenia Chłodzenie powietrzem
Pojemność 1,064 cc
Średnica i skok 92 x 80 mm
Stopień sprężania 9.8 : 1
Rozrząd 2 zaworowe głowice, zawory poruszane popychaczami z lekkich stopów, dźwigienki zaworowe z hydrauliczną regulacją luzów
Praca zaworów Zawór ssący otwarcie 24° B.T.D.C.
Zawór ssący zamknięcie 52° A.B.D.C.
Zawór wydechowy otwarcie 54° B.B.D.C.
Zawór wydechowy zamknięcie 22° A.T.D.C.
Maksymalna moc 54 kW przy 6,400 onm
Maksymalny moment obrotowy 94 Nm przy 5,000 onm
Paliwowy system zasilania Wielopunktowy sekwencyjny wtrysk paliwa Magneti Marelli IAW alfa-n; 2 gardziele 40 mm z wtryskami Weber IW 031
Rozrusznik Elektryczny
Zapłon Zapłon elektroniczny Magneti Marelli IAW 15RC
System wydechowy 2 stalowe kolanka połączone komorą rozprężną, 2 tłumiki
Trójdrożny katalizator z sondą Lambda (Euro 3)
SKRZYNIA BIEGÓW  
Ilość przełożeń 5 biegów
Stopień przełożeń 1° 14/28 = 1:2
2° 18/25 = 1:1.389
3° 21/22 = 1:1.048
4° 23/20 = 1: 0.870
5° 28/21 = 1:0.750
Przekładnia główna Stopień przełożenia 17/21 = 1: 1.235
Dyferencjał Wał napędowy, stopień przełożenia 8/33 = 1:4.125
Sprzęgło Dwu tarczowe suche
PODWOZIE 
Rama Rozbieralna podwójna kołyskowa rama rurowa z wysokowytrzymałej stali
Rozstaw osi 1,560 mm
Rzut prostopadły główki ramy 116 mm
Kąt nachylenia główki ramy 29°
Zawieszenie przednie Marzocchi hydrauliczne, rura nośna amortyzatora Ø 45 mm, niezależnie regulowane
Skok przedniego zawieszenia 140 mm
Zawieszenie tylne Wahacz dwuramienny, 2 amortyzatory hydrauliczne z regulacją odbicia
Skok tylnego zawieszenia 96 mm
System hamulcowy Zintegrowany system hamulcowy z regulatorem siły hamowania
Hamulec przedni Dwie pływające stalowe tarcze Brembo, Ø 320 mm, zaciski 4 tłoczkowe
Hamulec tylny Pojedyncza pływająca tarcza Brembo, Ø 282 mm, zacisk 2 tłoczkowy
Felgi Stalowe obręcze szprychowane na zewnątrz
Obręcz przednia 2.50" x 18"
Obręcz tylna 4.00" x 17"
Opona przednia 110/90 VB 18"
Opona tylna 150/70 VB 17"
UKŁAD ELEKTRYCZNY  
Napięcie 12 V
Akumulator 12 V - 30 Ah
Alternator 12 V - 350 W
WYMIARY
Długość 2,380 mm
Szerokość 815 mm
Wyskokość 1,150 mm
Wysokość siodła 780 mm
Prześwit silnik/jezdnia 190 mm
Wysokość kierownicy 1,050 mm
Wysokość podnóżków kierowcy 326 mm
Wysokość podnóżków pasażera 385 mm
Waga bez płynów 251 kg
Pojemność zbiornika paliwa 19 litrów
Rezerwa paliwa 4 litrów
 powrót na górę strony


GALERIA

   powrót na górę strony
Copyright Polmotor 2003-2006
design by Magda