California Aquila Nera | DANE TECHNICZNE GALERIA |
| |
Moto Guzzi California jest niewątpliwie najsłynniejszym custom'em Moto Guzzi, a także jednym z najbardziej znanych i lubianych motocykli na świecie. Stworzona w roku 1970 na rynek amerykański, zapewniła sobie markę na wszystkich pięciu kontynentach, zdobywając powszechne uznanie dla swojego wyglądu i nienagannej prezencji na drodze.
Kolor the Black Eagle to Coal Matt Black, który nadaje zbiornikowi, panelom bocznym, błotnikom i blokowi silnika wyrafinowany i elegancki wygląd. Matowe wykończenie, podkreśla kontrast elementów metalowych, takich jak aluminium i chrom, który zastosowany został do kół, układu wydechowego i panelu sterowania. Klasyczny styl California Black Eagle został dodakowo podkreślony wraz z powrotem historycznego logo Moto Guzzi, z dużym, złotym orłem, rozkładającym majestatycznie skrzydła wokół nazwy Moto Guzzi.
Ze względu na uproszczoną specyfikację, Moto Guzzi California Black Eagle to motocykl bardziej agresywny i w efekcie bardziej zwinny i szybszy w reakcji, trafiając w gusta tych, którzy lubią bardziej porywający styl jazdy.
|
|
| |
|
DANE TECHNICZNE California Aquila Nera
|
SILNIK |
|
Typ |
90° V 2, 4 suwowy |
System chłodzenia |
Chłodzenie powietrzem |
Pojemność |
1,064 cc |
Średnica i skok |
92 x 80 mm |
Stopień sprężania |
9.8 : 1 |
Rozrząd |
2 zaworowe głowice, zawory poruszane popychaczami z lekkich
stopów, dźwigienki zaworowe z hydrauliczną regulacją luzów |
Praca zaworów |
Zawór ssący otwarcie 24° B.T.D.C.
Zawór ssący zamknięcie 52° A.B.D.C.
Zawór wydechowy otwarcie 54° B.B.D.C.
Zawór wydechowy zamknięcie 22° A.T.D.C.
|
Maksymalna moc |
54 kW przy 6,400 onm |
Maksymalny moment obrotowy |
94 Nm przy 5,000 onm |
Paliwowy system zasilania |
Wielopunktowy sekwencyjny wtrysk paliwa Magneti Marelli IAW
alfa-n; 2 gardziele 40 mm z wtryskami Weber IW 031 |
Rozrusznik |
Elektryczny |
Zapłon |
Zapłon elektroniczny Magneti Marelli IAW 15RC |
System wydechowy |
2 stalowe kolanka połączone komorą rozprężną, 2 tłumiki
Trójdrożny katalizator z sondą Lambda (Euro 3) |
SKRZYNIA BIEGÓW |
|
Ilość przełożeń |
5 biegów |
Stopień przełożeń |
1° 14/28 = 1:2
2° 18/25 = 1:1.389
3° 21/22 = 1:1.048
4° 23/20 = 1: 0.870
5° 28/21 = 1:0.750 |
Przekładnia główna |
Stopień przełożenia 17/21 = 1: 1.235 |
Dyferencjał |
Wał napędowy, stopień przełożenia 8/33 = 1:4.125 |
Sprzęgło |
Dwu tarczowe suche |
PODWOZIE | |
Rama |
Rozbieralna podwójna kołyskowa rama rurowa z wysokowytrzymałej
stali |
Rozstaw osi |
1,560 mm |
Rzut prostopadły główki ramy |
116 mm |
Kąt nachylenia główki ramy |
29° |
Zawieszenie przednie |
Marzocchi hydrauliczne, rura nośna amortyzatora Ø 45 mm, niezależnie
regulowane |
Skok przedniego zawieszenia |
140 mm |
Zawieszenie tylne |
Wahacz dwuramienny, 2 amortyzatory hydrauliczne z regulacją
odbicia |
Skok tylnego zawieszenia |
96 mm |
System hamulcowy |
Zintegrowany system hamulcowy z regulatorem siły hamowania |
Hamulec przedni |
Dwie pływające stalowe tarcze Brembo, Ø 320 mm, zaciski
4 tłoczkowe |
Hamulec tylny |
Pojedyncza pływająca tarcza Brembo, Ø 282 mm, zacisk 2 tłoczkowy
|
Felgi |
Stalowe obręcze szprychowane na zewnątrz |
Obręcz przednia |
2.50" x 18" |
Obręcz tylna |
4.00" x 17" |
Opona przednia |
110/90 VB 18" |
Opona tylna |
150/70 VB 17" |
UKŁAD ELEKTRYCZNY | |
Napięcie |
12 V |
Akumulator |
12 V - 30 Ah |
Alternator |
12 V - 350 W |
WYMIARY | |
Długość |
2,380 mm |
Szerokość |
815 mm |
Wyskokość |
1,150 mm |
Wysokość siodła |
780 mm |
Prześwit silnik/jezdnia |
190 mm |
Wysokość kierownicy |
1,050 mm |
Wysokość podnóżków kierowcy |
326 mm |
Wysokość podnóżków pasażera |
385 mm |
Waga bez płynów |
251 kg |
Pojemność zbiornika paliwa |
19 litrów |
Rezerwa paliwa |
4 litrów |
| powrót na górę strony |
|