strona główna | Moto Guzzi Club Poland | email

 NOWOŚCI
MODELE
AKCESORIA
UBRANIA
CENNIK
UŻYWANE
DEALERZY
HISTORIA
GALERIA / VIDEO
KONTAKT 


 

MOTO GUZZI V7 RACER

DANE TECHNICZNE
GALERIA

V7 RACER


Włoski styl i doskonała jakość wykonania połączone w motocyklu stworzonym dla kolekcjonerów poszukujących oryginalnego stylu.

Moto Guzzi V7 Racer jest hołdem dla niezwykłej kariery wyścigowych modeli V7 Sport, ikoną w chwalebnej historii marki z Mandello del Lario. Wśród wielu zalet, legendarny V7 Sport - z jego doskonałością techniczną i niezwykłymi osiągami - to również najbardziej pożądany motocykl wśród klasy motocykli zmodyfikowanych. Ta klasa, zarezerwowana dla zawodników-dźentelmenów, była polem do rywalizacji między zwolennikami japońskich motocykli, które były niezwykle mocne, ale trudne do jazdy, a fanami włoskich motocykli sportowych, które mimo mniejszej mocy, były chwalone za lepiej zaprojektowane podwozie i doskonałą skuteczność hamowania. Z dala od toru, ta rywalizacja między dwiema frakcjami kontynuowana była w gorących dyskusjach wokół kawiarnianych stolików. Jeśli miałeś Moto Guzzi V7 Sport zaparkowane przy kawiarni, z jego jednomiejscowym siedziskiem wykończym w zamszu, sportowym wydechem i niezwykłą owiewką, to dowód, że należałeś do elitarnej grupy wytrawnych motocyklistów, dla których jazda jest prawdziwą sztuką. Moto Guzzi uchwyciło kwintesencję tego magicznego momentu sprzed ponad trzech dekad wstecz i na nowo zinterpretowała, angażując pasję i umiejętności do tworzenia prawdziwych produkcji specjalnych, których efektem jest nowy V7 Racer. Wyprodukowany w numerowanej edycji, o czym świadczy tablica pamiątkowa na kierownicy, V7 Racer posiada klasyczne elementy stylizacji marki Moto Guzzi, w doskonale wyważonym połączeniu rzemiosła i technologii, widocznym w każdym aspekcie tego wspaniałego motocykla. Pierwszą rzeczą, która przyciągnie twoje oko jest chromowany zbiornik - stworzony z wykorzystaniem innowacyjnych technologii osadzania cząstek metalu - ozdobiony eleganckim skórzanym paskiem. Jest to wyraźne odniesienie do legendarnych motocykli z przeszłości, jak również akcenty metalowe znaku Moto Guzzi, które są utrzymane w spojnej kolorystyce z ramą. Czerwona rama, inspirowana przez 150 pierwszych modeli V7 Sport z ramą CrMo, była poddana specjalnej obróbce - tak jak piasty i wahacze - co podkreśla połysk i estetykę modelu. Na szczycie ramy umieszczono sportowe, jednomiejscowe siodło (siodło dwumiejscowe i podnóżki dla jadących na tylnym siodełku są dostępne jako akcesoria opcjonalne), obite zamszem i kończące się aeorodynamiczym kształtem, który obejmuje również boczne panele numeru startowego w prawdziwym stylu lat siedemdziesiątych. Dzięki małemu elementowi z pleksiglasu powyżej panelu numeru startowego, górna owiewka - element szkoły projektowania Guzzi - nawiązuje do legendarnego Gambalunga. Ten element jest jednoznacznie sportowy w doskonałej harmonii z na nowo zaprojektowanymi przednimi osłonami. Jedną z najbardziej charakterystycznych cech tego wyjątkowego modelu jest zastosowanie elementów z aluminium.

 

 

DANE TECHNICZNE MOTO GUZZI V7 RACER

SILNIK  
Typ 90°, V twin
Pojemność 744 cc
Średnica i skok 80 x 74 mm
Stopień sprężania 9,6 : 1
Rozrząd 2 zawory na cylinder
zawory wydechowe: otwarcie / zamknięcie: 53° / 15°
zawory ssące: otwarcie / zamknięcie: 18° / 50°
Maksymalna moc 35,5 kW (48,8 KM) przy 6800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 54,7 Nm przy 3,600 obr/min
System wydechowy trójdrożny, katalityczny z sondą Lambda,
SKRZYNIA BIEGÓW  
Ilość przełożeń 5 biegów
Stopień przełożeń 1° 11/26 = 1:2.3636
2° 14/23 = 1:1.6429
3° 18/23 = 1:1.2788
4° 18/19 = 1:1.0556
5° 20/18 = 1:0.9
Przekładnia wstępna przełożenie 16/21 = 1:1.3125
Przekładnia główna kardan 8/33=1 : 4.825
Sprzęgło jednotarczowe, suche
PODWOZIE  
Rama stalowa podwójna kołyskowa
Rozstaw osi 1 449 mm
Zawieszenie przednie teleskopy hydrauliczne Marzocchi 40 mm
Skok przedniego zawieszenia 130 mm
Zawieszenie tylne wahacz ze stopu lekkiego z dwoma amortyzatorami Bitubo z pełną regulacją
Skok tylnego zawieszenia 118 mm
Hamulec przedni Brembo tarcza ze stali nierdzewnej Ø 320 mm, zacisk 4 tłoczkowy
Hamulec tylny pojedyncza tarcza Ø 260 mm
Obręcz przednia 2.50" x 18"
Obręcz tylna 3.50" x 17"
Opona przednia Pirelli Sport Demon 100/90- 18 56H TL
Opona tylna Pirelli Sport Demon 130/80 -17 65H TL
UKŁAD ELEKTRYCZNY  
Napięcie 12 V
Akumulator 12 V - 12 Amp/h
Alternator 12 V - 350 Watt
WYMIARY
Długość 2 185 mm
Wysokość (wskaźniki) 1 115 mm
Wysokość siodła 805 mm
Prześwit silnik/jezdnia 182 mm
Waga bez płynów 182 kg
Pojemność zbiornika paliwa 17 litrów
Rezerwa paliwa 2,5 litra
  powrót na górę strony


GALERIA

      powrót na górę strony
 
Copyright Polmotor 2003-2008
design by Magda