V7 Classic
|
DANE
TECHNICZNE
GALERIA |
|
|
V7 Classic
Zwieńczenie legendy
W 1967 roku rynek motocyklowy przeżył prawdziwy wstrząs po pojawieniu się pierwszego włoskiego dużego motocykla. Stworzony przez legendarnego Giulio Cesare Carcano, Moto Guzzi V7 zadebiutował dwucylindrowym silnikiem 703 ccm w układzie V90o. Silnik ten rozpoczął nową erę w produkcji wszystkich nowoczesnych motocykli z Mandello del Lario. V7 był entuzjastycznie przyjęty przez prasę i rynek motocyklowy. Sukces ten pomógł wytyczyć nowe spojrzenie na motocykle Moto Guzzi jako motocykli ekskluzywnych, eleganckich, komfortowych i przede wszystkim wysoce niezawodnych.
W tamtych latach posiadanie V7 dla wielu osób było najważniejszą rzeczą w ich życiu. Przygoda z tym motocyklem pozostawiała w ich sercach i umysłach niezatarte wspomnienia z młodzieńczych lat, pełnych przygód i przyjaźni. Po 40 latach sukcesów silnika V90o w wielu ludziach ponownie ożyły wspomnienia tamtych dni. Przyczyniło się do tego nowe wcielenie V7 Classic. Obecnie jest on ikoną stylu marki Moto Guzzi. Dzisiejsze czasy wniosły do tego modelu technikę godną XXI wieku.
Motocykl swoją linią, konstrukcją ramy, siedzeniem, tylnym błotnikiem a także klasycznymi elementami nadwozia celnie oddaje wizerunek i klimat swojego protoplasty.
Chociaż V7 Classic jest o niewielkich rozmiarach doskonale nadaje się do podróżowania we dwoje. Pasażer ma do dyspozycji komfortowa kanapę, wygodne uchwyty i dobrze usytuowane podnóżki. V7 dedykowany jest ludziom ceniącym klasykę a dodatkowym bonusem jest nieprawdopodobna łatwość prowadzenia i idealna pozycja za kierownicą do jazdy miejskiej jak i długich turystycznych wypadów.
|
|
DANE
TECHNICZNE V7 Classic
|
SILNIK |
|
Typ |
90° V 2, 4 suwowy |
System chłodzenia |
Chłodzenie powietrzem |
Pojemność |
744 cc |
Średnica i skok |
80 x 74 mm |
Stopień sprężania |
9.6 : 1 |
Rozrząd |
2 zaworowe głowice, zawory poruszane popychaczami
z lekkich stopów |
Maksymalna moc |
35.5 kW przy 6,800 onm (48.28 HP) |
Maksymalny moment obrotowy |
54.7 Nm przy 3,600 onm |
Paliwowy system zasilania |
Wtrysk elektroniczny Weber-Marelli |
Rozrusznik |
Elektryczny |
System wydechowy |
3 drożny katalizator z sondą Lambda, (Euro 2) |
SKRZYNIA BIEGÓW |
|
Ilość przełożeń |
5 biegów |
Smarowanie |
Pompa olejowa
Pojemność układu smarowania : 1.78 kg
Zalecany olej : AGIP RACING 4T 5W/40 |
Przekładnia główna |
Stopień przełożenia 16/21 = 1:1.3125 |
Dyferencjał |
Wał napędowy, stopień przełożenia 8/33 = 1:4.125 |
Sprzęgło |
Suche, pojedynczy dysk |
PODWOZIE |
|
Rama |
Rozbieralna podwójna kołyskowa rama rurowa z
wysoko wytrzymałej stali |
Zawieszenie przednie |
Marzocchi hydrauliczne, rura nośna amortyzatora Ø
40 mm |
Skok przedniego zawieszenia |
130 mm |
Zawieszenie tylne |
Wahacz dwuramienny z lekkich stopów, dwa
amortyzatory z regulacją napięcia sprężyn
|
Skok tylnego zawieszenia |
118 mm |
Sysytem hamulcowy |
Brembo Seria Oro |
Hamulec przedni |
Pojedyncza pływająca tarcza stalowa, Ø 320 mm,
zacisk 4 tłoczkowy |
Hamulec tylny |
Pojedyncza tarcza stalowa, Ø 260 mm |
Felgi |
Szprychowe |
Obręcz przednia |
3" x 17" |
Obręcz tylna |
3.50" x 17" |
Opona przednia |
110/70 17 54 H |
Opona tylna |
130/80 17 65 H |
UKŁAD ELEKTRYCZNY |
|
Napięcie |
12 V |
Akumulator |
12 V - 14 Ah |
Alternator |
12 V - 330 W |
WYMIARY |
|
Waga bez płynów |
182 kg |
|
powrót
na górę strony |
|