strona główna | Moto Guzzi Club Poland | email

 NOWOŚCI
MODELE
AKCESORIA
UBRANIA
CENNIK
UŻYWANE
DEALERZY
HISTORIA
GALERIA / VIDEO
KONTAKT 


          MODELE / NAKED
 

V7 Classic

DANE TECHNICZNE
GALERIA 
   
V7 Classic
Zwieńczenie legendy

W 1967 roku rynek motocyklowy przeżył prawdziwy wstrząs po pojawieniu się pierwszego włoskiego dużego motocykla. Stworzony przez legendarnego Giulio Cesare Carcano, Moto Guzzi V7 zadebiutował dwucylindrowym silnikiem 703 ccm w układzie V90o. Silnik ten rozpoczął nową erę w produkcji wszystkich nowoczesnych motocykli z Mandello del Lario. V7 był entuzjastycznie przyjęty przez prasę i rynek motocyklowy. Sukces ten pomógł wytyczyć nowe spojrzenie na motocykle Moto Guzzi jako motocykli ekskluzywnych, eleganckich, komfortowych i przede wszystkim wysoce niezawodnych. W tamtych latach posiadanie V7 dla wielu osób było najważniejszą rzeczą w ich życiu. Przygoda z tym motocyklem pozostawiała w ich sercach i umysłach niezatarte wspomnienia z młodzieńczych lat, pełnych przygód i przyjaźni. Po 40 latach sukcesów silnika V90o w wielu ludziach ponownie ożyły wspomnienia tamtych dni. Przyczyniło się do tego nowe wcielenie V7 Classic. Obecnie jest on ikoną stylu marki Moto Guzzi. Dzisiejsze czasy wniosły do tego modelu technikę godną XXI wieku. Motocykl swoją linią, konstrukcją ramy, siedzeniem, tylnym błotnikiem a także klasycznymi elementami nadwozia celnie oddaje wizerunek i klimat swojego protoplasty. Chociaż V7 Classic jest o niewielkich rozmiarach doskonale nadaje się do podróżowania we dwoje. Pasażer ma do dyspozycji komfortowa kanapę, wygodne uchwyty i dobrze usytuowane podnóżki. V7 dedykowany jest ludziom ceniącym klasykę a dodatkowym bonusem jest nieprawdopodobna łatwość prowadzenia i idealna pozycja za kierownicą do jazdy miejskiej jak i długich turystycznych wypadów.



DANE TECHNICZNE V7 Classic

SILNIK  
Typ 90° V 2, 4 suwowy
System chłodzenia Chłodzenie powietrzem
Pojemność 744 cc
Średnica i skok 80 x 74 mm
Stopień sprężania 9.6 : 1
Rozrząd 2 zaworowe głowice, zawory poruszane popychaczami z lekkich stopów
Maksymalna moc 35.5 kW przy 6,800 onm (48.28 HP)
Maksymalny moment obrotowy 54.7 Nm przy 3,600 onm
Paliwowy system zasilania Wtrysk elektroniczny Weber-Marelli
Rozrusznik Elektryczny
System wydechowy 3 drożny katalizator z sondą Lambda, (Euro 2)
SKRZYNIA BIEGÓW  
Ilość przełożeń 5 biegów
Smarowanie Pompa olejowa
Pojemność układu smarowania : 1.78 kg
Zalecany olej : AGIP RACING 4T 5W/40
Przekładnia główna Stopień przełożenia 16/21 = 1:1.3125
Dyferencjał Wał napędowy, stopień przełożenia 8/33 = 1:4.125
Sprzęgło Suche, pojedynczy dysk
PODWOZIE  
Rama Rozbieralna podwójna kołyskowa rama rurowa z wysoko wytrzymałej stali
Zawieszenie przednie Marzocchi hydrauliczne, rura nośna amortyzatora Ø 40 mm
Skok przedniego zawieszenia 130 mm
Zawieszenie tylne Wahacz dwuramienny z lekkich stopów, dwa amortyzatory z regulacją napięcia sprężyn
Skok tylnego zawieszenia 118 mm
Sysytem hamulcowy Brembo Seria Oro
Hamulec przedni Pojedyncza pływająca tarcza stalowa, Ø 320 mm, zacisk 4 tłoczkowy
Hamulec tylny Pojedyncza tarcza stalowa, Ø 260 mm
Felgi Szprychowe
Obręcz przednia 3" x 17"
Obręcz tylna 3.50" x 17"
Opona przednia 110/70 17 54 H
Opona tylna 130/80 17 65 H
UKŁAD ELEKTRYCZNY  
Napięcie 12 V
Akumulator 12 V - 14 Ah
Alternator 12 V - 330 W
WYMIARY
Waga bez płynów 182 kg
  powrót na górę strony


GALERIA
      powrót na górę strony
Copyright Polmotor 2008
design by Magda