DANE TECHNICZNE Cafe Sport
|
SILNIK |
|
Typ |
90° V 2, 4 suwowy |
System chłodzenia |
Chłodzony powietrzem |
Pojemność |
1,064 cc |
Średnica i skok |
92 x 80 mm |
Stopień sprężania |
9.8 : 1 |
Rozrząd |
2 zaworowe głowice, zawory poruszane popychaczami z lekkich
stopów |
Praca zaworów |
Zawór ssący otwarcie 22° B.T.D.C.
Zawór ssący zamknięcie 54° A.B.D.C.
Zawór wydechowy otwarcie 52° B.B.D.C.
Zawór wydechowy zamknięcie 24° A.T.D.C.
Przy luzach zaworowych 1,5 mm |
Maksymalna moc |
67 kW przy 8.200 onm |
Maksymalny moment obrotowy |
94 Nm przy 5.400 onm |
Paliwowy system zasilania |
Wielopunktowy sekwencyjny wtrysk paliwa Magneti Marelli IAW
alfa-n; 2 gardziele 45 mm z wtryskami Weber IW 031, pompa z
regulatorem ciśnienia, cyfrowe zarządzanie czasami wtrysków
|
Rozrusznik |
Elektryczny |
Zapłon |
Zapłon elektroniczny Magneti Marelli IAW 15RC |
System wydechowy |
2 stalowe kolanka połączone komorą rozprężną, 2 tłumiki
Trójdrożny katalizator z sondą Lambda (Euro 2) |
SKRZYNIA BIEGÓW |
|
Ilość przełożeń |
6 biegów |
Stopień przełożeń |
1° 15/36 = 1:2.400
2° 18/32 = 1:1.777
3° 22/30 = 1:1.363
4° 27/30 = 1: 1.111
5° 29/28 = 1:0.965
6° 27/23 = 1:0.851 |
Smarowanie |
Wspomagane chłodnicą olejową
Pojemność układu smarowania: 3.2 kg
Zalecany olej : AGIP RACING 4T 5W/40 |
Przekładnia główna |
Stopień przełożenia 19/32 = 1: 1.684 |
Dyferencjał |
Wał napędowy, stopień przełożenia 11/32 = 1:2.909 |
Sprzęgło |
Dwutarczowe suche sterowane hydraulicznie |
PODWOZIE | |
Rama |
Grzbietowa, belka o przekroju prostokątnym |
Rozstaw osi |
1,490 mm |
Rzut prostopadły główki ramy |
103 mm |
Kąt nachylenia główki ramy |
25° |
Zawieszenie przednie |
Amortyzatory Öhlins typu upside-down, rura nośna amortyzatora
Ø 43 mm, regulacja dobicia/odbicia/ napięcia sprężyny |
Skok przedniego zawieszenia |
120 mm |
Zawieszenie tylne |
Wahacz dwuramienny Cantilever, amortyzator centralny Öhlins,
regulacja dobicia/odbicia/ napięcia sprężyny |
Skok tylnego zawieszenia |
128 mm |
System hamulcowy |
Brembo Seria Oro |
Hamulec przedni |
Dwie pływające stalowe tarcze Brembo Seria Oro, Ø 320 mm,
2 zaciski 4 tłoczkowe |
Hamulec tylny |
Pojedyncza pływająca tarcza Brembo Seria Oro Ø 282 mm, zacisk
2 tłoczkowy |
Felgi | Brembo, odlew z lekkich stopów |
Obręcz przednia |
3.50" x 17" |
Obręcz tylna |
5.50" x 17" |
Opona przednia |
120/70 ZR 17" |
Opona tylna |
180/55 ZR 17" |
UKŁAD ELEKTRYCZNY | |
Napięcie |
12 V |
Akumulator |
12 V - 13 Ah |
Alternator |
12 V - 330 W |
WYMIARY | |
Długość |
2,150 mm |
Szerokość |
810 mm |
Wyskokość |
1,200 mm |
Wysokość siodła |
800 mm |
Prześwit silnik/jezdnia |
178 mm |
Wysokość kierownicy |
1,030 mm |
Wysokość podnóżków kierowcy |
360 mm |
Wysokość podnóżków pasażera |
530 mm |
Waga bez płynów |
226 kg |
Pojemność zbiornika paliwa |
20.7 litrów |
Rezerwa paliwa |
5 litrów |
KOLOR |
Bronzo Oro (brązowy) |
| powrót na górę strony |