strona główna | Moto Guzzi Club Poland | email
 NOWOŚCI
MODELE
AKCESORIA
UBRANIA
CENNIK
UŻYWANE
DEALERZY
HISTORIA
GALERIA
KONTAKT 


          MODELE / JUŻ NIE PRODUKOWANE
 

California EV Touring

DANE TECHNICZNE
GALERIA 
Niektórzy twierdzą, iż wiedzą czego chcą. Po tym gdy już to wszystko osiągają stwierdzają, że chcą jeszcze więcej. Naprzeciw takim użytkownikom wychodzi Moto Guzzi razem ze swoim modelem EV Touring.
Wszystko co ma Moto Guzzi jest tu zawarte: mocny widlasty silnik, klasa i niezawodność. Model EV Touring posiada wszystkie innowacje z modelu EV, a oprócz tego wyposażony jest w akcesoria potrzebne każdemu motocyklowemu turyście - wysoka szyba, pojemne kufry i podgrzewane manetki są w standardzie.
Wszystko w tym motocyklu jest po to aby sprawić przyjemność i uczynić podróże luksusowymi i wygodnymi.






DANE TECHNICZNE California EV Touring

SILNIK  
Typ 90° V 2, 4 suwowy
System chłodzenia Chłodzenie powietrzem
Pojemność 1,064 cc
Średnica i skok 92 x 80 mm
Stopień sprężania 9.8 : 1
Rozrząd 2 zaworowe głowice, zawory poruszane popychaczami z lekkich stopów, dźwigienki zaworowe z hydrauliczną regulacją luzów
Praca zaworów Zawór ssący otwarcie 21° B.T.D.C.
Zawór ssący zamknięcie 47° A.B.D.C.
Zawór wydechowy otwarcie 51° B.B.D.C.
Zawór wydechowy zamknięcie 15° A.T.D.C.
Maksymalna moc 55 kW przy 7,000 onm
Maksymalny moment obrotowy 88.5 Nm przy 5,200 onm
Paliwowy system zasilania Wielopunktowy sekwencyjny wtrysk paliwa Magneti Marelli IAW alfa-n; 2 gardziele 40 mm z wtryskami Weber IW 031
Rozrusznik Elektryczny
Zapłon Zapłon elektroniczny Magneti Marelli IAW 15RC
System wydechowy 2 stalowe kolanka połączone komorą rozprężną, 2 tłumiki
Trójdrożny katalizator z sondą Lambda (Euro 2)
SKRZYNIA BIEGÓW  
Ilość przełożeń 5 biegów
Stopień przełożeń 1° 14/28 = 1:2
2° 18/25 = 1:1.389
3° 21/22 = 1:1.048
4° 23/20 = 1: 0.870
5° 28/21 = 1:0.750
Smarowanie Olejowa pompa zębata z regulatorem ciśnienia
Pojemność układu smarowania : 2.7 kg
Zalecany ole: AGIP RACING 4T 5W/40
Przekładnia główna Stopień przełożenia 17/21 = 1: 1.235
Dyferencjał Wał napędowy, stopień przełożenia 8/33 = 1:4.125
Sprzęgło Dwu tarczowe suche
PODWOZIE 
Rama Rozbieralna podwójna kołyskowa rama rurowa z wysokowytrzymałej stali
Rozstaw osi 1,560 mm
Rzut prostopadły główki ramy 116 mm
Kąt nachylenia główki ramy 29°
Zawieszenie przednie Marzocchi hydrauliczne, rura nośna amortyzatora O 45 mm, niezależnie regulowane
Skok przedniego zawieszenia 140 mm
Zawieszenie tylne Wahacz dwuramienny, 2 amortyzatory hydrauliczne z regulacją odbicia
Skok tylnego zawieszenia 96 mm
System hamulcowy Zintegrowany system hamulcowy z regulatorem siły hamowania
Hamulec przedni Dwie pływające stalowe tarcze Seria Oro, O 320 mm, zaciski 4 tłoczkowe
Hamulec tylny Pojedyncza pływająca tarcza Brembo, O 282 mm, zacisk 2 tłoczkowy
Felgi Stalowe obręcze szprychowane na zewnątrz
Obręcz przednia 2.50” x 18”
Obręcz tylna 4.00” x 17”
Opona przednia 110/90 VB 18”
Opona tylna 150/70 VB 17”
UKŁAD ELEKTRYCZNY  
Napięcie 12 V
Akumulator 12 V – 30 Ah
Alternator 12 V – 330 W
WYMIARY
Długość 2,380 mm
Szerokość 815 mm
Wyskokość 1,420 mm
Wysokość siodła 780 mm
Prześwit silnik/jezdnia 190 mm
Wysokość kierownicy 1,050 mm
Wysokość podnóżków kierowcy 326 mm
Wysokość podnóżków pasażera 385 mm
Waga bez płynów 260 kg
Pojemność zbiornika paliwa 19 litrów
Rezerwa paliwa 4 litrów
KOLOR Grigio Magnete (szary), Nero Oyster (czarny), Rosso Vintage (czerwony)
 powrót na górę strony


GALERIA
     
   powrót na górę strony
Copyright Polmotor 2003-2006
design by Magda