strona główna | Moto Guzzi Club Poland | email
 NOWOŚCI
MODELE
AKCESORIA
UBRANIA
CENNIK
UŻYWANE
DEALERZY
HISTORIA
GALERIA
KONTAKT 


          MODELE / JUŻ NIE PRODUKOWANE
 

V 11 Le Mans

DANE TECHNICZNE
GALERIA 
  
Dodanie pół-owiewki do muskularnego V11 stworzyło nową klasę motocykli, ze sportowym zacięciem i doskonałą ochroną przed wiatrem.
Wsiądź na Moto Guzzi V11 Le Mans, a nie będziesz już chciał z niego zejść! Każda przejażdżka daje szanse wypróbowania przyspieszenia jakie oferuje ulepszony silnik V-twin 1100 ccm.
Kręte górskie drogi, proste jak strzała autostrady, miejskie ulice - każde z nich bez trudu pokonasz schowany za idealnie wyprofilowaną owiewką, na każdej z nich jazda będzie czystą przyjemnością.
W modelu Le Mans wprowadzono nowe usprawnienia i udogodnienia takie jak: zwiększony moment obrotowy, zestaw nowych przejrzystych wskaźników, nowoczesny katalizator .






DANE TECHNICZNE Le Mans

SILNIK  
Typ 90° V 2, 4 suwowy
System chłodzenia Chłodzony powietrzem
Pojemność 1,064 cc
Średnica i skok 92 x 80 mm
Stopień sprężania 9.8 : 1
Rozrząd 2 zaworowe głowice, zawory poruszane popychaczami z lekkich stopów
Praca zaworów Zawór ssący otwarcie 22° B.T.D.C.
Zawór ssący zamknięcie 54° A.B.D.C.
Zawór wydechowy otwarcie 52° B.B.D.C.
Zawór wydechowy zamknięcie 24° A.T.D.C.
Przy luzach zaworowych 1,5 mm
Maksymalna moc 67 kW przy 8.200 onm
Maksymalny moment obrotowy 94 Nm przy 5.400 onm
Paliwowy system zasilania Wielopunktowy sekwencyjny wtrysk paliwa Magneti Marelli IAW alfa-n; 2 gardziele 45 mm z wtryskami Weber IW 031, pompa z regulatorem ciśnienia, cyfrowe zarządzanie czasami wtrysków
Rozrusznik Elektryczny
Zapłon Zapłon elektroniczny Magneti Marelli IAW 15RC
System wydechowy 2 stalowe kolanka połączone komorą rozprężną, 2 tłumiki
Trójdrożny katalizator z sondą Lambda (Euro 2)
SKRZYNIA BIEGÓW  
Ilość przełożeń 6 biegów
Stopień przełożeń 1° 15/36 = 1:2.400
2° 18/32 = 1:1.777
3° 22/30 = 1:1.363
4° 27/30 = 1: 1.111
5° 29/28 = 1:0.965
6° 27/23 = 1:0.851
Smarowanie Wspomagane chłodnicą olejową
Pojemność układu smarowania: 3.2 kg
Zalecany olej : AGIP RACING 4T 5W/40
Przekładnia główna Stopień przełożenia 19/32 = 1: 1.684
Dyferencjał Wał napędowy, stopień przełożenia 11/32 = 1:2.909
Sprzęgło Dwutarczowe suche sterowane hydraulicznie
PODWOZIE 
Rama Grzbietowa, belka o przekroju prostokątnym
Rozstaw osi 1,490 mm
Rzut prostopadły główki ramy 103 mm
Kąt nachylenia główki ramy 25°
Zawieszenie przednie Amortyzator Marzocchi typu upside-down, rura nośna amortyzatora Ø 43 mm, regulacja dobicia/odbicia/ napięcia sprężyny
Skok przedniego zawieszenia 120 mm
Zawieszenie tylne Wahacz dwuramienny Cantilever, amortyzator centralny Sachs, regulacja dobicia/odbicia/ napięcia sprężyny
Skok tylnego zawieszenia 128 mm
System hamulcowy Brembo Seria Oro
Hamulec przedni Dwie pływające stalowe tarcze Brembo Seria Oro, Ø 320 mm, 2 zaciski 4 tłoczkowe
Hamulec tylny Pojedyncza pływająca tarcza Brembo Seria Oro Ø 282 mm, zacisk 2 tłoczkowy
Felgi Brembo, odlew z lekkich stopów
Obręcz przednia 3.50" x 17"
Obręcz tylna 5.50" x 17"
Opona przednia 120/70 ZR 17"
Opona tylna 180/55 ZR 17"
UKŁAD ELEKTRYCZNY  
Napięcie 12 V
Akumulator 12 V - 13 Ah
Alternator 12 V - 330 W
WYMIARY
Długość 2,150 mm
Szerokość 785 mm
Wyskokość 1,210 mm
Wysokość siodła 800 mm
Prześwit silnik/jezdnia 178 mm
Wysokość kierownicy 1,030 mm
Wysokość podnóżków kierowcy 360 mm
Wysokość podnóżków pasażera 530 mm
Waga bez płynów 226 kg
Pojemność zbiornika paliwa 20.7 litrów
Rezerwa paliwa 5 litrów
KOLOR Rosso Race (czerwony), Grigio Titanium (grafit)
 powrót na górę strony


GALERIA
   
   powrót na górę strony
Copyright Polmotor 2003-2006
design by Magda