strona główna | Moto Guzzi Club Poland | email

 NOWOŚCI
MODELE
AKCESORIA
UBRANIA
CENNIK
UŻYWANE
DEALERZY
HISTORIA
GALERIA / VIDEO
KONTAKT 


 

GRISO 8V SPECIAL EDITION

DANE TECHNICZNE
GALERIA

Griso 8V SE
Special Edition dla wymagających indywidualistów

Griso 8V SE jest specjalną edycją motocykla ze stajni Moto Guzzi przeznaczonego dla najbardziej wymagających entuzjastów marki. Motocykl wyposażony jest w bezdętkowe szprychowane felgi BER z oponami Dunlop Qualifier. Nowoczesny i tradycyjny zarazem silnik V90 Quattrovalvole osiąga 110 KM już przy 7550 obr/min. Ten potencjał mocy dostarczany jest na tylne koło jedwabiście równo. Jednocześnie sztywność ramy i zawieszenia pozwala utrzymać kierowcy te moc pod pełna kontrolą. Rozstaw osi 1544mm jaki i kąt główki ramy 26o został tak wyliczony aby móc przerzucać Griso 8V w zakrętu w zakręt precyzyjnie a zarazem z wielka łatwością W przednim zawieszeniu motocykla znajdziemy to co najlepsze: w pełni regulowany system upside-down o średnicy 43mm współpracuje z radialnymi zaciskami Brembo i pływającymi tarczami o średnicy 320m. Tylny amortyzator Boge ma również trzy klasyczne regulacje.

 

 

DANE TECHNICZNE GRISO 8V SPECIAL EDITION

SILNIK  
Typ 90°, V twin, 4 suwowy
System chłodzenia Chłodzenie powietrzno-olejowe z niezależną pompą
Pojemność 1 151 cc
Średnica i skok 95 x 81,2 mm
Stopień sprężania 11 : 1
Rozrząd zawory wydechowe: otwarcie / zamknięcie: 58° przed DMP / 30° po GMP
zawory ssące: otwarcie / zamknięcie: 36° przed DMP / 62 po GMP
Maksymalna moc ponad 80,8 kW (110 KM) przy 7500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy ponad 108 Nm przy 6400 obr/min
Paliwowy system zasilania, zapłon Wielopunktowy wtrysk sekwencyjny Magneti Marelli, wtryskiwacze Weber, sonda Lambda
Rozrusznik Elektryczny
System wydechowy stal nierdzewna, dwa w jeden. trójdrożny, katalityczny z sondš Lambda, homologacja EURO3
SKRZYNIA BIEGÓW  
Ilość przełożeń 6 biegów
Stopień przełożeń 1° 17/38 = 1:2.235
2° 20/34 = 1:1.700
3° 23/31 = 1:1.348
4° 26/29 = 1:1.115
5° 31/30 = 1:0.968
6° 29/25 = 1:0.862
Przekładnia wstępna przełożenie 26/35 = 1:1.346
Przekładnia główna wał reakcyjny, podwójne przeguby uniwersalne z pływającym kołem stożkowym,
przełożenie 12/44 = 1:3.666
Sprzęgło jednotarczowe
PODWOZIE  
Rama podwójna kołyskowa rama rurowa z wysoko wytrzymałej stali
Rozstaw osi 1 554 mm
Zawieszenie przednie hydrauliczny widelec teleskopowy Ø 43 mm, z regulacją wstępnego obciążenia
Skok przedniego zawieszenia 120 mm
Zawieszenie tylne jednoramienne z progresywnym drążkiem reakcyjnym, tylny amortyzator
z regulacją dobicia i wstępnego obciążenia (hydrauliczny)
Skok tylnego zawieszenia 110 mm
Hamulec przedni podwójne, zębate tarcze pływające ze stali nierdzewnej Ø 320 mm, zacisk 4 tłoczkowy
Hamulec tylny pojedyncza tarcza Ø 282 mm, zacisk 2 tłoczkowy pływający
Obręcz przednia 3.50" x 17"
Obręcz tylna 5.50" x 17"
Opona przednia 120/70 ZR17"
Opona tylna 180/55 ZR17"
UKŁAD ELEKTRYCZNY  
Napięcie 12 V
Akumulator 12 V - 18 Ah
Alternator 12 V - 550 W
WYMIARY
Długość 2 260 mm
Wysokość (wskaźniki) 1 070 mm
Wysokość siodła 800 mm
Prześwit silnik/jezdnia 185 mm
Waga bez płynów 222 kg
Pojemność zbiornika paliwa 16,7 litry
Rezerwa paliwa 3,3 litry
  powrót na górę strony


GALERIA

      powrót na górę strony
 
Copyright Polmotor 2003-2008
design by Magda