DANE
TECHNICZNE Griso
|
SILNIK |
|
Typ |
90° V2, 4 suwowy |
System chłodzenia |
Chłodzenie powietrzno-olejowe |
Pojemność |
1 151 cc |
Średnica i skok |
95 x 81,2 mm |
Stopień sprężania |
11 : 1 |
Rozrząd |
4 zaworowe głowice, wałki rozrządu w głowicach
|
Maksymalna moc |
ponad 80,8 kW przy 7,500 rpm (110 HP) |
Maksymalny moment obrotowy |
ponad 108 Nm przy 6,400 rpm |
Paliwowy system zasilania, zapłon
|
Wielopunktowy wtrysk sekwencyjny Magneti Marelli,
wtryskiwacze Weber, sonda Lambda
|
Rozrusznik |
Elektryczny |
System wydechowy |
stal nierdzewna, dwa w jeden. trójdrożny,
katalityczny z sondą Lambda,
homologacja EURO3 |
SKRZYNIA BIEGÓW |
|
Ilość przełożeń |
6 biegów |
Smarowanie |
rozpryskowe |
Przekładnia wstępna |
koła o zębach skośnych, stopień przełożenia 26/35
= 1:1,346 |
Przekładnia główna |
wałek reakcyjny, podwójne przeguby uniwersalne z
pływającym kołem stożkowym (CARC) |
Sprzęgło |
Suche |
PODWOZIE |
|
Rama |
Rozbieralna podwójna kołyskowa rama rurowa z
wysoko wytrzymałej stali |
Rozstaw osi |
1,554 mm |
Rzut prostopadły główki ramy |
108 mm |
Zawieszenie przednie |
43mm widelec up-side down w pełni regulowane |
Skok przedniego
zawieszenia |
120 mm
|
Zawieszenie tylne |
jednoramienne, z progresywnym drążkiem
reakcyjnym, w pełni
regulowane |
Skok tylnego zawieszenia |
110 mm |
Hamulec przedni |
podwójne tarcze pływające ze stali nierdzewnej Ø
320 mm, zaciski promieniowe 4 tłoczkowe
|
Hamulec tylny |
pojedyncza tarcza Ø 282 mm, zacisk 2 tłoczkowy |
Felgi |
trójszprychowe z lekkiego stopu, odlew
grawitacyjny |
Obręcz przednia |
3.50" x 17" |
Obręcz tylna |
3.50" x 17" |
Opona przednia |
120/70 ZR17" |
Opona tylna |
180/55 ZR17" |
UKŁAD ELEKTRYCZNY |
|
Napięcie |
12 V |
Akumulator |
12 V - 18 Ah |
Alternator |
12 V - 550 W |
WYMIARY |
|
Długość |
2,260 mm |
Szerokość |
830 mm |
Wyskokość |
1,070 mm |
Wysokość siodła |
800 mm |
Prześwit silnik/jezdnia |
185 mm |
Wysokość podnóżków kierowcy |
375 mm |
Waga bez płynów |
222 kg |
Pojemność zbiornika paliwa |
16,7 litra |
Rezerwa paliwa |
3.3 litrów |