strona główna | Moto Guzzi Club Poland | email

 NOWOŚCI
MODELE
AKCESORIA
UBRANIA
CENNIK
UŻYWANE
HISTORIA
GALERIA
KONTAKT 


 

ROZSZERZ SWOJE HORYZNOTY

Smak przygody i luksus w najczystszej formie. Touring to California w swoim wyrazie najbardziej klasyczna, przeznaczona dla zapalonych podróżników. Dzięki poziomowi komfortu, właściwościom aerodynamicznym i ładowności, które tylko Moto Guzzi może zaoferować, jest w stanie sprostać wszystkim wymaganiom wytrawnego turysty. Bogato wyposażony m.in. w dużą szybę, dodatkowe chromowane reflektory, 35 litrowe kufry. Touring jest napędzany największym silnikiem V produkowanym w Europie. Zapewnione są niezapomnianie wrażenia każdego dnia, a porywający dźwięk na długo zapada w pamięci. Zmysłowe wrażenia odczuwa się również przy wyłączonym silniku, przed ulubionym barem lub w garażu, gdzie można podziwiać go w najdrobniejszych szczegółach. Na uwagę zasługuje wiele elementów, w tym szczegóły silnika i konstrukcji nadwozia, a także niespotykane dotychczas rozwiązania technologiczne - wśród nich, po raz pierwszy w swojej kategorii : dostępność trzech map zapłonowych w trybach Turismo, Veloce, Pioggia czy też tempomat, który, wraz z urządzeniem zabezpieczającym przed kradzieżą, jest elementem wyposażenia standardowego. Bogate wyposażenie standardowe, nie wyklucza możliwości dalszego dostosowywania motocykla według własnego gustu i potrzeb. Lista akcesoriów jest dłuższa niż w kiedykolwiek wyprodukowanym dotychczas przez Moto Guzzi modelu.
DANE TECHNICZNE

SILNIK  
Typ 90°, V twin, 4 suwowy, 4-zaworowy, RidebyWire - precyzyjne sterowanie pracą silnika zgodnie z wybraną mapą zapłonu
Pojemność 1 380 cc
Średnica i skok 104 x 81.2 mm
Maksymalna moc 71 kW (96 KM) przy 6,500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 120 Nm (12.3 kgm) przy 2,750 obr/min
Rozrusznik Elektryczny
SKRZYNIA BIEGÓW  
Ilość przełożeń 6 biegów
PODWOZIE  
Zawieszenie przednie widelec teleskopowy UDS, O 46 mm
Zawieszenie tylne wahacz z podwójnym amortyzatorem z regulacją dobicia i wstępnego obciążenia (hydrauliczny)
Hamulec przedni podwójne tarcze pływające ze stali nierdzewnej Ø 320 mm, zacisk 4 tłoczkowy Brembo, standardowy ABS
Hamulec tylny pojedyncza tarcza Ø 282 mm, zacisk 2 tłoczkowy Brembo pływający, standardowy ABS
Obręcz przednia 3.50” x 18”
Obręcz tylna 6.00” x 16”
Opona przednia 130/70 R 18”
Opona tylna 200/60 R 16”
WYMIARY
Wysokość siodła 740 mm (720 mm opt.)
Waga bez płynów 337 kg
Pojemność zbiornika paliwa 20,5 litra

 
Copyright Polmotor 2003-2008
design by Magda