strona główna | Moto Guzzi Club Poland | email

 NOWOŚCI
MODELE
AKCESORIA
UBRANIA
CENNIK
UŻYWANE
DEALERZY
HISTORIA
GALERIA / VIDEO
KONTAKT 


     MODELE / CUSTOM
 

Bellagio 940

DANE TECHNICZNE
GALERIA
Bellagio
Jeden motocykl, jedno miejsce, jeden styl


Bellagio to również nazwa pięknej miejscowości położonej nieopodal fabryki nad Lago di Como. Miasteczko to zachwyca wspaniałą architekturą i niezwykłą malowniczym pejzażem. Podobne spostrzeżenia mamy patrząc na nowy model Moto Guzzi. Widzimy w jak piękny sposób można połączyć wieloletnia tradycję z kreatywną nowoczesną techniką. System prowadzenia tylnego koła jest oparty na systemie CA.R.C (Cardano Reattivo Compatto). System ten jest tak skonstruowany, że nie odczuwamy żadnych reakcji wału napędowego podczas jazdy. System ten w sposób delikatny przenosi przyspieszenie z nowego 940ccm silnika. Pozostałe wskazówki nowoczesnej technologii jak przednie, 320mm pływające dwie tarcze hamulcowe, w pełni regulowane amortyzatory przednie i centralny amortyzator tylny świadczą o aktywnym bezpieczeństwie i przyczyniają się do czerpania wielkiej przyjemności z jazdy Bellagio - motocyklem z temperamentem nakeda w skórze customa.

 Bellagio

 

DANE TECHNICZNE Bellagio 940

SILNIK  
Typ 90°, V twin, 4 suwowy
System chłodzenia Chłodzenie powietrzno-olejowe
Pojemność 935,6 cc
Średnica i skok 95 x 66 mm
Stopień sprężania 10 : 1
Rozrząd 2 zawory górne poruszane przez popychacze z lekkiego stopu
zawory wydechowe: otwarcie / zamknięcie: 54° przed DMP / 22° po GMP
zawory ssące: otwarcie / zamknięcie: 24° przed DMP / 52 po GMP
Maksymalna moc 55 kW przy 7500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 78 Nm przy 5800 obr/min
Zapłon elektroniczny, cyfrowy Magneti marelli
Rozrusznik Elektryczny
System wydechowy stal nierdzewna, dwa w jeden, w dwa, trójdrożny, katalityczny z sondą Lambda,
homologacja EURO3
SKRZYNIA BIEGÓW  
Ilość przełożeń 6 biegów
Stopień przełożeń 1° 17/38 = 1:2.235
2° 20/34 = 1:1.700
3° 23/31 = 1:1.347
4° 26/29 = 1:1.115
5° 31/30 = 1:0.967
6° 29/25 = 1:0.862
Smarowanie wymuszone, z pompą łopatkową i regulatorem ciśnienia
Przekładnia wstępna koła o zębach skośnych, przełożenie 24/35 = 1:1.458
Przekładnia główna wał reakcyjny, podwójne przeguby uniwersalne z pływającym kołem stożkowym,
przełożenie 12/44 = 1:3.667
Sprzęgło suche, dwu tarczowe
PODWOZIE  
Rama  rurowa,
Rozstaw osi 1 570 mm
Zawieszenie przednie hydrauliczny widelec teleskopowy Ø 45 mm, z regulacją wstępnego obciążenia
Skok przedniego zawieszenia 140 mm
Zawieszenie tylne jednoramienne z progresywnym drążkiem reakcyjnym, tylny amortyzator
z regulacją dobicia i wstępnego obciążenia (hydrauliczny)
Skok tylnego zawieszenia 120 mm
Hamulec przedni podwójne tarcze pływające ze stali nierdzewnej Ø 320 mm, zacisk 2 tłoczkowypływający
Hamulec tylny pojedyncza tarcza Ø 282 mm, zacisk 2 tłoczkowy pływający
Felgi szprychowe z lekkiego stopu, bezdętkowe
Obręcz przednia 3.50" x 18"
Obręcz tylna 5.50" x 17"
Opona przednia 120/70 ZR18" M/C (59W) TL Roadtec Z6
Opona tylna 180/55 ZR17" M/C (73W) TL Roadtec Z6
UKŁAD ELEKTRYCZNY  
Napięcie 12 V
Akumulator 12 V - 18 Ah
Alternator 12 V - 350 W
WYMIARY
Długość 2 270 mm
Wysokość (kierownica) 890 mm
Wysokość (wskaźniki) 1 310 mm
Wysokość siodła 780 mm
Prześwit minimalny 150 mm
Waga bez płynów 224 kg
Pojemność zbiornika paliwa 19 litry
Rezerwa paliwa 4 litry
  powrót na górę strony


GALERIA

      powrót na górę strony
 
Copyright Polmotor 2003-2008
design by Magda